Saskia -Anta Prima Ginting



Saskia br sunda
Ula kam Tangis Agi Ula Kam Ngadung
Tading Kam I Jenda
Aku Mulih Lebe Ku Sumatera

Tuhu Kejam Nina Ibu tiri
Tapi Lebih Kejam si Ibu Kota
Suari Berngi Aku Ndarami Dahin
Asa Gundari Aku Pengangguren

Reff
Saskia br sunda
Ula kam Tangis Agi Ula Kam Ngandung
Lupaken Tiganndu
Sasap Ken Saja Aku Ibas Pusuhndu

Perban Keleng Nge Ateku Kena
Maka Kam Tading Pulau Jawa
Bicara Ikut Kam Ku Sumatera
La Kam Ngasup Aron Kujuma

Padanndu Padan ndu
Kita Jumpa Kentisek Saja
Janjindu Janjiku
Kita Sirang Ibas Berngi Enda…

Selamat Tinggal Saskia
Aku Mulih Kusumatera
Salam Manis Saskia
Semoga Kita Jumpa Lagi

Note: Cerita ketika seorang laki-laki pergi ke sumatera yang selama ini tinggal di luar sumatera, dan dekat dengan seorang wanita sunda. Dan berharap ketika dia pergi dia bisa dilupakan oleh si perempuan.

0 komentar:

Posting Komentar

Arsip Blog