OH NANDE - HORMAT BARUS
Cipt. Hormat Barus

Oh... Nande...

Oh... nandengku... oh nande hu.. hu..

aku nge ndube nande
sinuriken ukurku
lawes kel kam nande
nadingken aku anakndu
nadingken aku anakndu

mambur iluhku nande
ngukuri pergeluhku
tading menda aku nande
jadi anak melumang
oh nadengku oh nande

oh nande...
kuja kubahan geluhku hu.. hu.. hu..
anakndu atendu nande
gelah mehuli nindu
tading menda aku nande...
jadi anak melumang...
oh nandengku oh nande...

oh nande...
kuja kubahan geluhku hu.. hu.. hu..

oh nande...
kuja kubahan geluhku hu.. hu.. hu..
anakndu atendu nande
gelah mehuli nindu
tading menda aku nande...
jadi anak melumang...
oh nandengku oh nande...

oh nande...
ula... min aku elukkenndu hu.. hu.. hu..

oh.. oh.. nande..
oh.. oh.. nande..
oh.. oh.. nande..
oh.. oh.. nande..
oh.. oh.. nande..
oh.. oh.. nande..
oh.. oh.. nande..
oh.. oh.. nande..

0 komentar:

Posting Komentar